Oczywiście! Każdy konsument ma prawo do reklamacji wadliwego towaru, a w tym przypadku jest to niezgodność towaru z umową. Sprawa reklamacji jakiegokolwiek towaru nie wygląda jednak tak optymistycznie jak mogłoby się wydawać. Coraz częściej dochodzi do kuriozalnych sytuacji gdzie produkt objęty gwarancją "tak naprawdę jej nie posiada"... Owszem, towar jest objęty gwarancją, ale dochodzenie swoich praw to droga przez mękę. Coś o tym wiem, niejednokrotnie walczyłem o swoje prawa z pomocą prawnika czy Federacji Konsumentów. Życie nauczyło mnie, że choć wina za wadliwy towar leży po stronie producenta, nagminnie obciążany jest nią konsument, a sprzedawca/importer/producent tylko odbija piłeczkę broniąc się często ekspertyzą "własnego i współpracującego" rzeczoznawcy. Producenci często liczą na brak determinacji konsumentów do walki o swoje prawa, wierzą w to, że wiele osób podda się już na starcie. Jest to niezwykle często zjawisko.LEMUR pisze:To nic nowego, kazdy ma prawo do reklamacji zakupionego produktu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
1990-2024 • • • • OPTOMETRYSTA.pl • • • • { optyk optometrysta badanie wzroku Rybnik okulary gabinet }