ODPOWIEDZ Posty: 4 Strona 1 z 1
oznakowania soczewek np. 5.50basic 2.50add. o co chodzi ??
  • thernobyl
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 20 września 2007, 23:57
    Lokalizacja: pozna??

    oznakowania soczewek np. 5.50basic 2.50add. o co chodzi ??

    autor: thernobyl » 21 września 2007, 00:40

    witam. to m??j pierwszy temat na forum. potrzebuj? informacji, z post??w kt??re czyta?em wiem ?e mam do czynienia z profesjonalistami :) . mam tak? sytuacj?: pracuj? na magazynie firmy carl zeiss i jako pracownik mam o po?ow? ta?sze soczewki firm AO (american optical) i SOLA. musze tylko poda? kilka cyfer. chcia?bym kupi? sobie transitions V, wiem, ?e mam bardzo du?y wyb??r, cena tu nie gra roli. opakowania sa oznakowane nast?puj?co: dioptria "basic" i "add" oraz numer rozpoznawczy dla typu soczewek (np 1009 itp{zawsze 4 cyfry}), jestem laikiem w tych sprawach wi?c prosze o pomoc :) tzn wyja?nienie mi zale?no?ci pomi?dzy wad? wzroku, a numerami "basic" i "add" oraz jakie soczewki transitions poleciliby?cie sugeruj?c si? w?asnym do?wiadczeniem. z g??ry dziekuje i pozdrawiam !!!
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40
    Lokalizacja: Rybnik
    Kontakt:

    autor: optometrysta.pl » 21 września 2007, 18:54

    pracujesz na magazynie, porozmawiaj z osobami z BOK, ktorzy sa w temacie!
    Wiele rzeczy napisales nieskladnych. Poza tym co? Pozwalaja Ci tak po prostu wziasc piersze lepsze? Bo wynika z Twojej wypowiedzi ze masz soczewki a nie wiesz po co one sa - tak wiec jedno wyklucza drugie.
    :D
    Podaj im swoje wynika badania, a napewno dadza Ci odpowiednie soczewki.. poza tym jak pracujesz na magazynie to skad wiesz ktore soczewki gdzie pakowac skoro nie znasz oznaczen? :maruda:

    poza tym nie rozumiem stwierdzenia
    thernobyl pisze:oraz jakie soczewki transitions