Mnie te? czesto bol? oczy po wysi?ku np. d?ugo si? ucze nie robi?c przerw itp.Ale to chyba normalne , ?e wtedy bol? oczy.tok pisze:Zauwa?y?em, ?e efekt ten wyst?puje cz?sto po wysi?ku oczu
A to jest jak dla mnie dziwne i niemo?liwe.A mia?es mierzone ci?nienie w oczach.Bo moja ciotke te? cz?sto bola?y oczy i okaza?o si? , ?e ma wysokie ci?nienie.Ja te? mam wysokie cisnienie biore krople codziennie , ale nie odczuwam ?adnego b??lu.Trudno jest powiedziec co to mo?e by? wko?cu te? nie jestem lekarzem.Ale szukaj dalej jakiego? dobrego okulisty , a wko?cu znajdzie si? taki co Ci pomo?e.tok pisze:przed opadami deszczu lub burz? (im mocniej boli tym mocniej b?dzie pada?o).
Powiem tak ci?nienie 17 jest w normie , ale 20 to juz ci?nienie w g??rnej granicy.Widzisz ja te? nie mia?am leczonego cisnienia a mia?am 24 , ale wko?cu zmieni?am lekarza.Ale ty masz na tyle ma?? wad? , ?e nie ma co si? przejmowa?.tok pisze:W bol?cym oku ok. 17, a w lewym ok. 19-20.
tok pisze:A je?li chodzi o ten wysi?ek, to musz? ze trzy godziny bardzo intensywnie patrze? ?eby zacz??o bole?.
tok pisze:
To nie ma ci panikowa?.
Jak si? ma tak? wad? wzroku jak ty to raczej okulisci nie zmuszaj? do noszenia okular??w.Ale zalecaj? , ?eby je nosi? przy pracy przy komputerze czytaj?c czy przy ogladaniu telewizji.Masz astygmatyzmtok pisze:A tak na marginesie... ?aden okulista nie zaleci? wyra?nie trybu noszenia takich okular??w. Lepiej mie? je na sta?e czy tak jak teraz (do komputera tylko)? Jak okre?li? moc szkie? gdy jestem o to pytany?
Najlepiej by by?o jakby? przepisa? ten kwitek z badania komputerowego.Wtedy mog?abym Ci pom??c.tok pisze:cylinder OL -1 OP -0,5
Kod: Zaznacz cały
VD:12
CYL: (-)
<R> S C A
+ 0,25 -0,25 4
+ 0,25 -0,50 4
+ 0,25 -0,50 2
+ 0,00 -0,25 5
+ 0,25 -0,25 4
* + 0,25 -0,25 4
S.E. +0,25
<L> S C A
+ 0,25 -1,25 174
+ 0,50 -1,00 174
+ 0,50 -1,25 175
* + 0,50 -1,25 174
S.E. -0,25
PD = 61mm