ODPOWIEDZ Posty: 4 Strona 1 z 1
B&L Pure Vision - czy może być to wada soczewk
  • krzy
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 14 września 2009, 22:24
    Lokalizacja: Wrocław

    B&L Pure Vision - czy może być to wada soczewk

    autor: krzy » 14 września 2009, 22:35

    Noszę soczewki B&L Purevision od 2 lat i nigdy nie miałem z nimi problemów do teraz.

    Założyłem nowe soczewki i od razy zauważyłem, że coś z jedną jest nie tak. Widzę przez nią niewyraźnie jakby przez mgłę albo tak jakby jej moc była za słaba – dodam, że dobrze mi leży i nie czuję aby była wyschnięta itp. Przekładając ją do drugiego oka – mam tą samą wadą na lewe i prawe oko – jest podobnie, widzę na nią gorzej, czyli nie jest to nic z okiem tylko raczej z soczewką.
    Próbowałem ją "czyścić" i nic.

    Czy ktoś miał podobny problem? Czy może to być wada soczewki i czy ewentualnie można to jakoś reklamować?

    Bardzo proszę o poradę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 01:00 przez krzy, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40
    Lokalizacja: Rybnik
    Kontakt:

    autor: optometrysta.pl » 14 września 2009, 22:43

    na odleglosc trudno cos poradzic, udaj sie do specjalisty aby zobaczyl soczewke - na miejscu okresli proces reklamacji.
  • krzy
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 14 września 2009, 22:24
    Lokalizacja: Wrocław

    autor: krzy » 14 września 2009, 23:19

    do specjalisty? czyli do okulisty!? będzie wstanie sprawdzić czy soczewka jest dobra czy zła? jak to się odbywa?
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40
    Lokalizacja: Rybnik
    Kontakt:

    autor: optometrysta.pl » 14 września 2009, 23:51

    najlepiej do osoby u ktorej kupiels/dobierasz soczewki.
    Specjalista rozumiany jako okulista lub optometrysta. Jezeli jednoczesnie bylo to w miejscu zakupu to super - jezeli nie, to normalna procedura reklamacyjna wyglada tak jak z kazdym produktem - dostarczasz w plynie i pojemniczku soczewke, piszesz pismo. Tam gdzie kupiels wysylaja soczewke do producenta - on sprawdza ja i odpowiada: albo przyjmuje reklamacje i od razu dostajesz soczewke nowa, albo nie - jezeli uszkodzenie nastapilo z winy klienta.
    Moze sie rowniez okazac ze pozostale soczewki w opakowaniu tez sa wadliwe lub nie. Czasami sie zdarza. Co prawda bardzo rzadko, ale jednak.

    Oczywiscie uszkodzonej soczewki czy sprawiajacej dyskomfort nie nalezy nosic.
    Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 01:00 przez optometrysta.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ Posty: 4 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości