Zablokowany Posty: 2 Strona 1 z 1
Dbanie o pojemniczek
  • jarq89

Dbanie o pojemniczek

autor: jarq89 » 30 sierpnia 2008, 16:04

Witam serdecznie, wiem, ?e temat pojemniczka na soczewki pojawia si? ju? n-ty raz. Skorzysta?em z magicznej funkcji "Szukaj", jednak nie znalaz?em odpowiedzi na swoje pytanie :help:
    Mianowicie: jestem nowicjuszem je?li chodzi o soczewki kontaktowe :prosze: Nosze soczewki dwutygodniowe J&J, codzienna piel?gnacja soczewek nie sprawia mi k?opot??w jednak cz?sto rano mam ma?o czasu i zajmowanie si? codziennym czyszczeniem pojemniczka na soczewki zajmuje mi troch? czasu. W jednym poradnik??w kt??re dosta?em, napisane jest, ?e po ka?dym wyj?ciu soczewek nale?y wyla? p?yn z pojemniczka, nast?pnie umy? pojemniczek p?ynem i jeszcze raz przep?uka? oraz wysuszy? i dopiero wtedy mo?na zamkn?? pojemniczek do nast?pnego u?ycia. Ka?dego ranka jest to troszk? uci??liwe, dlatego moje pytanie:
    Czy musz? CODZIENNIE my? pojemniczek? i czy musz? go codziennie suszy??
    Wola?bym osobi?cie tylko przep?uka? p?ynem wielofunkcyjnym i zamkn??, jednak nie wiem czy b?dzie wszystko OK.

Z g??ry sorki za upierdliwo?? i dzi?ki za odpowied? ;)))
  • Malla
    Przyjaciel
    Przyjaciel

autor: Malla » 30 sierpnia 2008, 18:20

A szkoda, bo taka odpowied? tu ju? jest. Drobna podpowied?, znaleziona dzi?ki wyszukiwarce:
    LEMUR pisze:Przemyj dobrze pojemniczek plynem ktorego uzywasz do soczewek kontaktowych, odwroc i pozostaw do wyschniecia - pamietaj, ze jak otworzysz nowy plyn to juz z nowym pojemniczkiem, ktory przewaznie jest dolaczany.
    LEMUR pisze:Pojemniczek - a wlasciwie jego niewlasciwa pielegnacja tez jest zrodlem mozliwych bakterii, pozniej dajesz tam nowa soczwke i na oko... reszte mozesz sobie dopowiedziec o konsekwencjach.
    Tak nale?y robi? codziennie, zreszt? zgodnie z instrukcj?. Przy soczewkach obowi?zuje pewien re?im higieniczny o jasnych zasadach. To nie jest trudne ani czasoch?onne.