ODPOWIEDZ Posty: 10 Strona 1 z 1
(nie) Banalne pytanie: Co zdrowsze: Szoczewki czy Okulary??
  • dfs
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 25
    Rejestracja: 29 listopada 2007, 22:57
    Lokalizacja: z Kraju;)

    (nie) Banalne pytanie: Co zdrowsze: Szoczewki czy Okulary??

    autor: dfs » 19 grudnia 2007, 19:20

    Witam!

    Mam wad? -3 i -2,27D oraz cylindry oba po 1.

    Jestem informatykiem i w zwi?zku z tym chcia?bym zapyta? co jest w mym przypadku zdrowsze, jak i w og??le co generalnie jest zdrowsze dla kr??tkowidza kt??rego wada jeszcze nie powiedzia?a ostatniego s?owa (tzn. niewiem czy sie zatrzyma?a);/ okulary czy soczewki??

    Wiem ze to kwesta indywidualna, ale ostatnio s?ysza?em ?e w soczewkach pogarszanie si? wzroku jest mniejsze ni? gdy nosi si? okulary?? Ja za? my?la?em ?e na odwr??t.


    Jak to w ko?cu jest??
  • jtd
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 33
    Rejestracja: 07 lutego 2007, 18:51
    Lokalizacja: szczecin

    autor: jtd » 19 grudnia 2007, 21:19

    Ja jak nosilem okulary to szybko mi sie powiekszala wada wzroku, a jak przestalem nosic okulary i przestawilem sie na tylko soczewki to wada sie zatrzymala w miejscu :brawo:
  • Awatar użytkownika
    woozie
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 868
    Rejestracja: 14 stycznia 2007, 11:49
    Lokalizacja: ...connecting...

    autor: woozie » 19 grudnia 2007, 21:35

    jtd pisze:Ja jak nosilem okulary to szybko mi sie powiekszala wada wzroku, a jak przestalem nosic okulary i przestawilem sie na tylko soczewki to wada sie zatrzymala w miejscu :brawo:
    wiele osob twierdzi ze soczewki "zatrzymuja" wade wzroku ale naukowego potwierdzenia jak na razie brak.
    Obrazek

    And while women harbour the Austenesque notion that men find kindness, a good heart and a sense of humour important when looking for a spouse, the fact is that what we really want is tits like the Alps, legs like the Silk Road and a face like Kiera Knightley's.

    Jeremy Clarkson
  • Debian