ODPOWIEDZ Posty: 11 Strona 1 z 1
Nie mogę czytać!
  • Dalia
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 12:33
    Lokalizacja: Â?lÂ?sk

    Nie mogę czytać!

    autor: Dalia » 27 sierpnia 2007, 16:34

    Witajcie. Wybaczcie, je?li podobne tematy ju? pojawia?y si? na tym forum, ale jestem tu nowicjuszk? ( tak?e w noszeniu soczewek) Kto? ju? zadawa? podobne pytania, ale wydaje mi si?, ?e mi chodzi o co? innego.
    Opr??cz podstawowych problem??w, takich jak zak?adanie i zdejmowanie soczewek, etc. dochodzi jeden powa?ny: Czy to normalne, ?e w pierwszych dniach noszenia soczewek rozmazuje mi si? obraz podczas czytania ksi??ek czy patrzenia si? w ekran monitora? Nie jest to specjalnie mocne, ale lekko uci??liwe, poza tym zbli?a si? rok szkolny- musz? widzie? dobrze z bliska!
    Dzi?ki, pozdrawiam.
    Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 01:00 przez Dalia, łącznie zmieniany 1 raz.
  • ana_be
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 4
    Rejestracja: 23 sierpnia 2007, 20:07
    Lokalizacja: Krak??w

    autor: ana_be » 27 sierpnia 2007, 17:14

    Nosz? soczewki stosunkowo nied?ugo, ale gdy przy pierwszej parez mia?am podobne objawy, po ponad tygodniu m?czenia si? posz?am do innego okulisty i okaza?o si?, ?e mia?am kompletnie ?le dobran? krzywizn? soczewek... Osobi?cie proponowa?abym przeczekanie jeszcze kilka dni, a jesli niepo??dane odczucia nie znikn?, p??jd? do innego okulisty. Szkoda by by?o nosi? szk?a, kt??re nie zapewniaj? du?ego komfortu, a wr?cz przeszkadzaj?...
  • Awatar użytkownika
    woozie
    Przyjaciel
    Przyjaciel
    Posty: 868
    Rejestracja: 14 stycznia 2007, 11:49
    Lokalizacja: ...connecting...

    autor: woozie » 27 sierpnia 2007, 17:34

    w poczatkowym okresie to raczej normalne daj sie oku przyzwyczaic :)
    jezeli po tyg bedzie to samo to smigaj do okulisty.

    a tak btw to i tak powinnas isc po kilku dniach na wizyte kontrolna (bezplatna)
    Obrazek