ODPOWIEDZ Posty: 6 Strona 1 z 1
okulary progresywne/dwuogniskowe
  • malwina
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 23 lutego 2011, 16:44
    Lokalizacja: łódź

    okulary progresywne/dwuogniskowe

    autor: malwina » 23 lutego 2011, 16:45

    Witam.Jestem studentką. Mam wadę -2 i -2.5. Mam tylko zwykłe okulary do dali. Ostatnio myślałam nad tym żeby sobie kupic okulary progresywne albo dwuogniskowe...-z prostego powodu...psuje sobie wzrok patrzac w tych jednych okularach na tablice i do zeszytu. Chciałam się dowiedziec cos na temat tych okularów. Jaka jest cena(tak średnio-bo nie ukrywam nie dysponuje wysokim budżetem)? Czy te okulary są wygodne? dałoby sie przyzwyczaic do patrzenia w dwuogniskowych raz na tablice raz w zeszyt? a czy oprawki do dwuogniskowych musza byc wieksze?(jak tak to bardzo duze musza byc?) a jak czytałam o progresywnych to wszedzie pisza, że to dla ludzi po 40-stce, wiec nie nadaja sie one dla 20-latków? Chciałabym też sie dowiedziec o doswiadczenia w noszeniu owych okularów... Prosze o odpowiedz, bardzo mi zależy
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40
    Lokalizacja: Rybnik
    Kontakt:

    autor: optometrysta.pl » 23 lutego 2011, 17:37

    Co Pani rozumie poprzez swoja wypowiedz
    malwina pisze:z prostego powodu...psuje sobie wzrok patrzac w tych jednych okularach na tablice i do zeszytu
    Prosze o rozwiniecie
  • malwina
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 23 lutego 2011, 16:44
    Lokalizacja: łódź

    autor: malwina » 23 lutego 2011, 19:15

    po prostu mam okulary do dali i nie mogę w nich patrzec z bliska...wtedy pogłebia sie wada...okulary do dali sa tylko do dali, dlatego chce sobie kupic np. jakies dwuogniskowe... zna ktos odpowiedzi na moje pytania?
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40