ODPOWIEDZ Posty: 3 Strona 1 z 1
Widzę tęczę w okularach
  • codecalm
    Forumowicz
    Forumowicz
    Posty: 2
    Rejestracja: 15 stycznia 2009, 17:19
    Lokalizacja: Bielsko-BiaÂ?a

    Widzę tęczę w okularach

    autor: codecalm » 15 stycznia 2009, 17:30

    Witam,

    Ostatnio nosi?em szk?a kontaktowe, jednak mia?em ma?y wypadek, kt??ry spowodowa?, ?e obecnie znowu jestem przy okularach. By?em u okulisty i wszystko wporz?dku: mam na lewym oku -4.75, a na prawym -4.75 i -0.5 cylindra.

    We wtorek zam??wilem okulary wraz z nowyymi oprawkami. Jako, ze przy tej wadzie szk?a s? dosyc grube, pani w sklepie zaproponowa?a mi szk?a cie?sze. Zgodzi?em si?. Jako ?e jestem kierowc? i pracuj? na komputerze, pani dodatkowo zaoferowa?a mi lepszy anty-refleks, co w moim wypadku wydawa?o si? lepszym rozwi?zaniem, ni? zwyk?y anty-refleks (podobno si? mniej kurz? i ma?o paruj?).

    Ale do rzeczy. Dzisiaj wracaj?c ze studi??w i wczoraj ucz?c si? przy lampce zauwa?y?em ma?? niewygod?. Ot??rz je?eli patrz? na jasne przedmoity (?nieg, zeszyt) to widz? na kraw?dziach jakby t?cz?. To znaczy, ze boki przedmoitu z jednej strony robi? si? lekko ????te, a z drugiej lekko niebieskie. Dzieje si? tak, gdy patrz? w prawo, lub lewo. Je?eli patrz? na wprost, to wszsytko jest w porz?dku. I mam pytanie: czy taka jest uroda odchudzanych szkie?, czy to jest mo?e jaka? wada? A mo?e z moimi oczami jest co? nie tak?

    Prosi?bym o jak?? rad?, bo wyda?em dosy? sporo pieniedzy na te okulary i chcia?bym w nich si? dobrze czu?. Nie jest to mo?e jako? dr?cz?ce, ale sprawia ma?y dyskomfort, np id?c w s?oneczny dzie? po ?niegu.

    Z g??ry dzi?kuj? i pozdrawiam.
    Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 01:00 przez codecalm, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    optometrysta.pl
    Moderator
    Moderator
    Posty: 2886
    Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:40
    Lokalizacja: Rybnik
    Kontakt:

    autor: optometrysta.pl » 15 stycznia 2009, 20:19