ODPOWIEDZ Posty: 3 Strona 1 z 1
Szkła firmy Optima
  • kmar
    Posty: 0
    Rejestracja: 06 grudnia 2015, 18:01
    Lokalizacja: Warszawa

    Szkła firmy Optima

    autor: kmar » 06 grudnia 2015, 18:19

    Cześć,
    z góry mówię, że jestem okularowym laikiem. Wyszła mi wada astygmatyzmu -1,5/-0,75 i optometrysta w związku z tym wystawił mi receptę na okulary
    Poszedłem z tym do optyka. Jako że potrzebuję okularów głównie do komputera (i tak abyła recepta) poprosiłem o proste szkła z antyrefleksem, bez innych bajerów. Zostały mi zaproponowane szkła polskiej firmy Optima z Zawiercia, po 130 zł sztuka (czyli nie jakoś super tanio, z tego co widziałem).
    Kupiłem je - tylko mam pewne wątpliwości. Po pierwsze, na torebkach jest nieprawidłowy znak CE. Nie znalazłem też żadnej wytwórni szkieł okularowych na terenie Zawiercia (są tylko zakłady Optopolu). Nie ma też praktycznie w internecie informacji o tym producencie.
    Okulary mam od piątku, gdy próbuję je nosić to boli mnie głowa (co jest ponoć normalne), zaś przy przesuwaniu głową odkształca mi się obraz.
    Czy ktoś miał tutaj do czynienia z tą firmą? Trochę boję się, że kupiłem bubla. Pal licho pieniądze, ale żeby mi się nie pogorszył wzrok... Uprzejmie proszę o poradę.
    Skany torebek:
    http://imgur.com/a/AoKeH
    Szczególnie chodzi mi o nieprawidłowy znak CE (http://www.oznakowanie-ce.pl/dodatki/bl ... xport.html)
  • Rafu75
    Ekspert
    Ekspert
    Posty: 18
    Rejestracja: 09 września 2013, 20:23
    Lokalizacja: Kielce

    autor: Rafu75 » 07 grudnia 2015, 11:27